F1CR-Liga
F1CR-Liga
Menü
 
Letöltések!
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra!
 
Következő futam!

Bahrein nagydíj!

Időpontja:November 19,vasárnap,délután 2-3 óra!

 
Szabályok!

1.Bírói Testület

A bírói testület a bajnokságban is aktív tagokból áll.Semmilyen külön elbánás nem illeti meg a bírókat.A hivatalos végeredményt a verseny napjától számított 2 heten belül ki kell hirdetni.Ha egy bíró is érintett egy ügyben, akkor a döntéshozatalból kimarad.A Bírói Testület jelenlegi tagjai:Dupla-D,S8

 

2.Chat szabályok

A bajnoki versenyek alatt TILOS az F1C chat használata!Csak a szabadedzéseken ill. a warm-up-on megengedett a chat-elés.Kötelezõ beállítani a következõ sorokat a *.plr fájlban (a multiplayer résznél),hiszen a szóvivõ közlendõit mindenkinek látnia kell. Allow Chat In Car="1"

Chat-stop-ot csak a szóvivõ (csak BT tag lehet) rendelhet el.Ha valaki a chat stop után ír üzenetet akkor 1 pontot vonunk le tõle.A BT a warm-up végén megkérdezi,hogy mindenki készen van-e.Ilyenkor mindenki nyugtázza indulási szándékát a következõ üzenetek valamelyikével:ready,rdy,redi,rdy,igen,kesz,go.Amennyiben valaki két percen belül nem reagál,akkor a verseny nélküle indul el.Fontos hogy a nyugtázás mellé mindenki jelenítse,meg hogy azt hányadiknak tette meg.Az IRC telepítés mindenki számára kötelezõ, mert a versenyek elött itt lesz a gyülekezés.Idõmérõ és bajnoki futamok alatt csak az IRC chaten lehet beszélgetni.Nagyon fontos tudni,hogy a F1CR liga jó idõtöltést kíván nyújtani mindazok számára,akik versenyezni szeretnének nálunk.Viszont mi ezért elvárjuk a résztvevőktől az udvarias és illemtudó viselkedést mind a pályán,mind a chatelés közben.Tudjuk hogy lesznek olyan helyzetek amik kiválthatják a szóbeli vitát versenyzõ és versenyzõ között,de kérünk mindenkit,hogy ezt lehetõleg civilizáltan oldja meg.Ha az eset szabályszegés által történt,akkor erre van az óvás (lsd. 16. pont).Arrogáns és kötekedõ magatartásnak hosszútávon helye nincs a F1CK ligában!Minden ilyen esetkor ha egy versenyzõ,többszöri BT felszólítás után sem moderálja magát, akkor felszólíthatja a BT vezetõsége az adott versenyzõt a szerver elhagyására.

 

3.Versenykörülmények

Gumikopás:Normal*

Üzemanyag fogyasztás:Normal*

Mechanikai hibák:Nincs

Idõjárás:Száraz

Versenytáv:100%

Autó serülés:40%

Megengedett segítségek:Kanyarodási segédlet(F1),Stabilitási segédlet(F4),Automataváltó(F7),Kipörgés gátló(F8), ABS(F9),Kuplung segédlet(F11).Semmilyen módosított fájl használata nem engedélyezett,mivel az a versenyzõ,akinek bármelyik fájlja eltér a szerveren lévõ eredetitõl (mismatch),nem indulhat el a versenyen.Bármilyen cheat illetve trainer használata szigorúan tilos és azonnali kizárást von maga után!

 

4.Verseny elhalasztása

Ha valamilyen probléma lép fel a szerverrel a bajnoki versenyek elõtt,akkor lehetõség van a verseny elhalasztására!Egy újra kitûzött idõpontban rendezzük meg a futamot.

 

5.Vezetési szabályok

A verseny során az az autó,amely egyedül van a pályán,annak teljes szélességét igénybe veheti.A pálya szélét a kerékvető,vagy a fehér vonal jelöli!A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben,ha a pályán kerékvetõ van.

Vágások:A pálya szélét jelzõ vonalon és a kerékvetõ külsõ felén túl lévõ területet versenyzés céljára használni nem lehet,az itt történt elõzések érvénytelenek!Ebben az esetben az elõzést végrehajtó versenyzõnek maga elé kell engednie a leelõzött versenyzõt,ellenben idõbüntetést és büntetõpontot kap (errõl az eseményrõl a sértet versenyzõnek szólnia kell;büntetés mértékérõl a BT dönt).TILOS levágni a kanyarokat,lassítókat!Minden esetben a kerékvetõ széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk!Az a versenyzõ aki a pálya elhagyásával szerez elõnyt vagy ez által okoz baleset,idõ- vagy büntetõ-ponttal esetenként pontlevonással büntethetõ.A büntetés mértékérõl a BT dönt.Ha valaki baleset elkerülése ill. kicsúszás (vezetéstechnikai hiba is) miatt hagyja el a pályát akkor az természetesen nem számít vágásnak!

Elõzés:Az elõzés kulcsfontosságú!Néhány alapvetõ tudnivaló:

Tükrök használata kötelezõ,hiszen ezek nélkül elég nehéz megítélni a hátul lévõ helyzetét.Tilos több autónyi távolságból megpróbálni az elõzést, ugyanis az elõl haladó autóját nem lehet felhasználni a pályán maradásra!Ha ezzel valaki balesetet okoz akkor 20mp idõbüntetést kap!Ha valaki a másik autóját használja az úton maradásra (és az az ütközés következtében nem csúszik ki ill. nem sérül meg) akkor 1 büntetõpontot kap!

Rajtbaleset okozásáért 2 pont levonás + a következõ versenyen box utcai rajt jár!Ezek tükrében nem érdemes nagy káoszt csinálni egy meggondolatlan manõverrel!

Védekezés:A védekezõ versenyzõnek is nagy a felelõssége!Nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben! Aki ezt mégis megteszi, és ezzel balesetet okoz, az a verseny után 1 pont levonást kap.Aki ezzel a manõverével másokat feltart,az a verseny után 1 büntetõpontot kap!Ha nem okoz balesetet,és nem akadályoz senkit,akkor nem kap büntetést,hiszen ezzel a manõverrel lényegesen lassul.A védekezõ versenyzõnek van teljes joga elõször ráfordulni a kanyarra az általa választott sebességgel és íven.Ez akkor módosul,ha az elõzni kívánó versenyzõ már teljesen a védekezõ mellé ért!A versenyzõ ahol megérkezik a kanyarhoz,ott kell megkezdenie a kanyart, attól függetlenül, hogy most jó íven van-e vagy sem.Kanyarban lökés +20mp, ha a szándékosság fent áll,véletlennél egy figyelmeztetés.

Cikázás, Kiszorítás:TILOS A CIKÁZÁS!A védekezõ versenyzõ nem változtathatja sűrűn és hírtelen az irányát,mert ez cikázásnak számít.Ha már a támadó versenyzõ a védekezõ mellé ért egyikük se szoríthatja be szándékosan a kanyar külsõ,vagy belsõ ívén a másikat.Minden egyéb abnormális irányváltoztatás szigorúan TILOS!

Lekörözés:A KÉK ZÁSZLÓ jelentése:Éppen lekörözõ autó/-k közelednek mögötted,készülj fel az elengedésükre!Erre a manõverre a legközelebbi egyenes szakasz ad helyet,ekkor szorosan a versenypálya valamelyik széle mellett haladj,vegyél vissza a sebességedbõl és így lehetõvé teszed a lekörözésedet a versenypálya másik oldalán.Ha a lekörözendõ versenyzõ bármilyen formában feltartja a lekörözni készülõ pilótát,akkor 1 büntetõpontot kap!Ha manõverével balesetet (a lekörözni készülõ versenyzõ autója bizonyíthatóan megsérül manõvere következtében) okoz akkor 1 pont levonást kap.

Követés:Az üldözõ versenyzõnek tudatában kell lennie azzal,hogy a féktáv megnõ a szélárnyék és a leszorító erõ megváltozásával.Minden esetben számítani kell arra,hogy az üldözött versenyzõ váratlan manõvert hajthat végre,ezért csak megfontoltan érdemes szorosan a másik mögött menni.Bármikor hibázhat az üldözött,vagy fékezésre,gázelvételre kényszerülhet.Amennyiben az üldözött kilöki az elõtte lévõt (felökleli) azt 20mp-es idõbüntetéssel sújtjuk, ha látható sérülést szenved az üldözött.Ha a pályát az eset következtében az üldözött elhagyja és ezzel az üldözõ meg tudja elõzni õt,akkor 20mp-s idõbüntetéssel sújtja a BT,kivéve ha visszaengedi maga elé, ezzel elismerve a hibáját,ekkor eltekinthetõ a büntetés.

 

6.Büntetések

A verseny alatt csak a program által kiszabott büntetéseket kell letölteni!Az esetleges további büntetésekrõl a BT a verseny után dönt!Ha valaki kiesett és olyan szabálytalanságot követett el amiért csak idõbüntetés jár,akkor a BT 1 büntetõpontra cserélheti azt!Ezt akkor is megtehetik,ha az idõbüntetés irreleváns (értsd: több kör hátrányban értek célba;idõbüntetéssel sem változna eredményük) a szabálytalankodó számára.Ebben az esetben 1 pont levonással vagy 1 büntetõponttal (idõbüntetés helyett) lehet büntetni a vétkest,a szabálytalanság mértékétõl függõen.Indokolt esetben a büntetõpontokat ill. pontlevonást idõbüntetésre lehet cserélni.Ilyenkor egy büntetõpontért 20mp,egy pont levonásért pedig 40mp szabható ki maximálisan.Ha pedig a kiesett versenyzõ olyan szabálytalanságot követett el,amiért büntetõpont jár,akkor a szabályokban foglalt büntetõpontokat természetesen ugyanúgy megkapja.Vágásokért idõbüntetés jár (5mp-20mp) a vágás mértékétõl függõen.Szándékos kanyarvágásért 20mp megismétlõdéséért 1 büntetõpont is társul az idõbüntetéshez.Maximálisan megengedett vágás a futam alatt 5 db,de ha ezt elõzésre használja,akkor a 05-ös pontban tárgyaltak szerint büntetjük manõverét. 3 büntetõpont összegyûjtése 1 pont levonást eredményez.Ha valaki egymás után két futamon (kihagyott verseny nem számít;csak amin indult az érintett versenyzõ) semmilyen büntetést nem kap,akkor büntetõpontjai elévülnek!

 

7.Idõmérõ lebonyolítása

Az idõmérõn mindenkinek 1 kör áll rendelkezésre,ami alatt legalább 1 mért kört kell teljesítenie.

 

8.Tartalék pilótákra vonatkozó szabályok

A tartalék pilótának szavazati joga nincs!A tartalék pilóták eredményei az egyéni pontversenybe (saját nevük alatt) beszámítanak!Tartalék pilóta eredményei a csapat pontversenybe is beleszámítanak (kivéve a pont levonások)!Tartalék pilóta összesen csak 9 futamon indulhat,részvételének szabálya:

1.egymás után csak 3 futamon indulhat egyhuzamban,ezután 2 futamot ki kell hagynia;

2.egymás után csak 2 futamon indulhat egyhuzamban,ezután 1 futamot ki kell hagynia;

 

9.Safety Car Pilótára vonatkozó szabályok

SC pilótának a legfontosabb feladata a rajt szabályosságának megfigyelése és új rajt elrendelése.Fontos hogy a 17-es pont szerint járjon el!Az SC a mezõny legutolsó rajtkockájára áll fel,majd a rajt után mérsékelt tempóval,nagy figyelemmel a mezõny után kell mennie.Egy teljes kört kell mennie,majd a boxutcába be kell hajtani.Az SC nem elõzhet,ha valaki kicsúszik elõle,azt lehetõsége szerint mihamarabb maga elé kell engednie.Feltartani, blokkolnia nem szabad a mögötte jövõ versenyzõt,versenyzõket! Ha új rajtot rendel el az SC pilóta,azt mindenkinek kötelezõ elfogadnia.Ha az SC pilóta az elsõ kanyarba nem tud befordulni,mert az teljesen el van torlaszolva a keresztbe fordult autókkal (min. 3.),ebben az esetben is új rajtot rendelhet el.

Jelenlegi SC pilóták:- Nincs -

 

10.Futam lebonyolítása

A szóvivõ a warm-up közben mindenkit felszólít arra,hogy ellenõrizze a bugokat (program hibákat),illetve megkérdezi,hogy mindenki készen áll-e a rajtra.Ilyenkor minden versenyzõnek maximum 2 perce van,hogy indulási szándékát jelezze.A bugokat mindenkinek kötelezõ ellenõriznie,amikor a szóvivõ erre felszólítást ad.Amennyiben valaki a futamra léptetést követõen kap bugot kötelessége szólni a szóvivõnek,aki ebben az esetben új rajtot rendelhet el.Az egyedüli mások által is könnyen észlelhetõ "speedbug" esetében mások is szólhatnak (lehetõleg az elsõ 3 kör végéig),ekkor is újraindításra kerül a verseny.Azonban ha a bugra nem derül fény a leintésig,akkor a BT az érintett versenyzõt utólag kizárja a futamból (csak e bug esetében érvényes ez)!A futam elõtt rajtgyakorlások vannak,ezek közül minimum kettõn mindenkinek kötelezõ részt vennie.Aki nem vesz részt ezeken attól a BT az indulási jogot megfoszthatja ( nem indulhat! ) kivéve,ha a rajtgyakorlásról való hiányzásáról elõzõleg értesítette a BT valamelyik tagját és külön engedélyt kapott a BT-tõl az indulásra.A rajt a piros lámpák elalvására történik.A rajtnál való kiugrást a server automatikusan 10mp-vel (stop and go) bünteti,amit két körön belül le kell tölteni a boxba, vagy különben a rendszer automatikusan diszkvalifikálja.Viszont a lámpák elalvásának kezdete elõtt (idõszámláló pereg lefelé),ha valaki bemozdul,azzal minden versenyzõt kizár a futamból,ha kiderül ki okozta ezt,azt elsõ esetnél a BT figyelmezteti,majd 1 büntetõponttal sújtja,többszöri megismétlésnél kizárja a futamból az érintett versenyzõt!A verseny végén mindenkinek a boxba kell hajtania.Továbbra is chatelési tilalom van érvénybe.Szóvivõ jelzi,hogy a versenynek hivatalosan vége,szabad chatelni illetve elhagyni a servert.Aki hamarabb kilép az szintén nem kap pontott.

 

11.Hivatalos menetrend

Tájékoztatás mindig a F1CR fórumán olvasható,vagy msn-n!

 

12.Az autók fizikája

Mivel nem szeretnénk,hogy a gyengébb autókkal versenyzõ pilóták ténylegesen is hátrányt szenvedjenek,ezért az összes autóba azonos fizikát fogunk használni!

 

13.Bajnokság Értékelése/Díjazás

 

13/1.Pontozás:A pontozási rendszer teljes egészében megegyezik a 2006-os FIA szabályzat szerintivel:1.hely:10pont;2.hely:8pont;3.hely:6pont;4.hely:5pont;5.hely:4pont;6.hely:3pont;7.hely:2pont;8.hely:1pont.Egy futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot,akik a táv 90% tejesítették.

 

13/2.Bajnokság értékelése és díjazása

A F1CK bajnokság éves értékelése a bajnokság valamennyi megrendezett versenyének számbavételével történik.Az év végi összesített bajnokság végeredményében csak az a versenyzõ értékelhetõ 1-2 illetve 3. helyen,aki legalább a megrendezett bajnoki futamok 60%-án részt vett és ezeket a futamokat be is tudta fejezni.

 

13/3.Egyéni pontverseny

A sorrend megállapítása az éves F1CR bajnokság fordulóiban szerzett pontok összesítése alapján történik.Pontegyenlõség esetén a sorrendet az alábbiak szerint kell eldönteni:

- több elsõ,második,harmadik stb. helyezés szerint

- további holtverseny esetén a versenyzõk azonos helyezetteknek tekintendõk.

A gyõztes elnyeri a "F1 Challenge Racers Egyéni Bajnokság 2006.évi Bajnoka" címet.

 

13/4.Csapat pontverseny

A csapat sorrend megállapítása a F1CR bajnokság fordulóiban elért csapat pontszámok alapján történik.A csapat értékelésnél a bajnokság valamennyi fordulóját figyelembe kell venni.Pontegyenlõség esetén a 13/3. pontban az erre vonatkozó eljárást kell alkalmazni.A csapatverseny gyõztese elnyeri a " F1 Challenge Racers Bajnokság 2006.évi Csapatbajnoka" címet.

 

14.Internet kapcsolat akadozása:(Lag)

Sajnos az internet-es játék együtt jár az akadozással is.Ezért,aki indulni szeretne annak legalább 256 kbit/s letöltési és 64 kbit/s feltöltési sebességgel kell rendelkeznie (külföldrõl a letöltési sebesség 256kbit/s-re módosul).Akinek ennél alacsonyabb sebességû kapcsolata van,az nem indulhat,az esetleges balesetek elkerülése érdekében.

Lag-os versenyzõ(k)re vonatkozó szabályok:Az esetleges ütközésekért csakis õt vonjuk felelõsségre,abban az esetben,ha az ütközés helyétõl maximum 2-3 kanyarra már volt lagja.Ha az ütközés pillanatában (és elõtte 2-3 kanyarral) nem lagolt akkor az esetet versenybalesetként bírálják el a bírók.Ha már az edzések során is folyamatosan lagol akkor a bírók felszólítják a szerver elhagyására.Ezután természetesen visszajöhet.Ha ennek ellenére sem oldódik meg a probléma,akkor a bírók a zökkenõmentes lebonyolítás érdekében eltanácsolhatják az adott futamról!

 

15.Szerver problémák

Ahogy az internet kapcsolattal úgy a szerverrel is felmerülhetnek bizonyos problémák.

Versenyen történõ fagyások esetén:

-A futam fele elõtt lefagy:a versenyzõk azonnal gyülekezzenek az MSN-en.A bírók kötelesek újraindítani a szervert (amennyiben lehetséges) és az eredeti rajtsorrenddel egy új rajtot elrendelni.

-A futam 50% és 75%-a között fagy le:amennyiben a replay nem hibásodik meg,az eredmény végleges.Azonban azt a kört,amiben a szerver lefagy,nem számítjuk bele a végeredménybe,tehát a megtett körök száma -1 körnek is ki kell tennie a futam 50%-át.A pontszerzõ helyeken befutott versenyzõk az eredeti pontoknak csak a felét kapják meg.

-A futam 75%-a után fagy le:az eredmény végleges,amennyiben nem hibás a replay.Az eredeti pontok járnak az elsõ nyolc helyezettnek.Természetesen a 75%-nak -1 kör esetén is meg kell lennie.

-Amennyiben a replay nem marad ép a szerveren vagy az újraindítás a verseny napján nem lehetséges,akkor futamot újra kell futni a hivatalos rajtsorrenddel.

Idõmérõn történõ fagyások esetén:Ha az idõmérõ edzéseb történik a fagyás,akkor a teljes edzést meg kell ismételni.Fontos:A replay-nek mindig a szerveren kell épnek maradnia,hiszen a döntések a szerver replay alapján fognak megtörténni.

 

16.Verseny újraindítása,BUG-ok

A szóvivõ a warm-up közben mindenkit felszólít arra,hogy ellenõrizze a bugokat (program hibák) illetve megkérdezi,hogy mindenki készen áll-e a rajtra.Ilyenkor minden versenyzõnek maximum 2 perce van,hogy indulási szándékát jelezze.

Új rajt elrendelésére két esetben van lehetõség:ha valaki a rajt elõtt bugom van illetve üzenetet ír.Az SC pilóta új rajtot rendel el (lsd. 09. pont).Az elsõ három kör (azaz míg az elsõ helyezett el nem kezdi a 4. körét) végéig a mezõny fele kiesik.Minden kiesõ versenyzõ köteles annyit beírni a chat-be (csak akkor, ha az elsõ három kör valamelyikében esik ki),hogy hanyadjára esett ki.A szóvivõ ezek alapján rendelhet el új rajtot.Aki "véletlenül" nem jó számot ír,azt a bírók felkérhetik a szerver elhagyására,azaz az esetleges új rajton már nem vehet részt.Aki pedig esetleg nem írja be a számot az magára vessen hiszen lehet,hogy pont miatta nem lesz új rajt.A számok beírása nem jelenti azt,hogy szabad chatelni.Aki 1db karakterrel többet ír be,azt a 2. számú pontban leírtak szerint lehet büntetni!

A játék során a következõ bugokra kell figyelni:

Kormány-bug:A kormány nem forog,megoldás:be kell lépni a Controller Options-ba majd ott nyomni nagy gázt (esetleg újracsatlakozás a szerverhez).

PIT-Bug:A setup nem töltõdik be;az autóban mindig 65 liter benzin van,megoldás:újra kell csatlakozni a szerverhez.

Speed-Bug:Az autód sokkal gyorsabb lesz;irreális köridõk,megoldás:azonnali újracsatlakozás a szerverhez.

Tükör-Bug:A tükrök nem mûködnek,megoldás:mindenképen újra kell csatlakozni a szerverhez.

 

17.Tippek-trükkök és PLR módosítások

Kötelezõ módosítások:

A PLR fileban (F1C\Save\te_neved\te_neved.PLR)

Mindenkinek kötelezõ átírnia a [Multiplayer] résznél a következõ sorokat:

Throttling="1"

Collision Threshold="0.35000"

Dedicated Target Rate="512"

Throttle Upstream Override="112"

BoneSpring Threshold="0.15000"

F1CR szerverre MINDIG ISDN Connetion Speeddel gyertek!

Tippek-trükkök:

A verseny elõtt kapcsold ki az MSN-t.Ugyanis,ha valaki kiesik és elkezd írogatni az MSN-re akkor az hangokat ad,ami zavarhat a vezetésben!A FFB hatásokat kapcsold,ki hiszen ezek használata lényeges lassulást eredményezhet!Minden fölösleges programot kapcsolj ki a verseny alatt,ugyanis a program kiugorhat az asztalra verseny közben!!!Pl: Msn,icq,vírusirtók,stb...!Ugyancsak kötelezõ kikapcsolni azokat az alkalmazásokat melyek lassítják a netkapcsolatot.Pl:Dc++,Kazaa,stb…!Ha nem szeretnéd,hogy boxkiállás közben kívülrõl mutassa autódat a játék ill. szeretnél levezetõ kört is akkor a következõ sorokat állítsd be:

No AI Control="1"

Allow Swingman in Pitlane="0"

Locked Pit Cam="1"

E soroknak köszönhetõen jelentõsen csökken a boxban történõ balesetek veszélye,mert figyelemmel kísérheted a forgalmat.Valamint engedélyezett lesz a levezetõ kör is!Aki pedig kicsit gyengébbnek érzi gépét és szeretné elkerülni a szaggatást még esõben is,az a következõket tegye:Elõször is vegye lejjebb a grafikai részletességet.Ha azonban csak esõben szaggat a játék,akkor a következõ pár módosítások jól jöhetnek:

Raindrop Flow="0"

Rainspray Flow="0"

A Multiplayer-es időmérõ edzés zárolásához a következõket írd át a PLR fájlban:

Closed MP Qualify Sessions="1"

 

 
Chat!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló!
Indulás: 2006-11-03
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!